Sommarhelg i augusti


En härlig bild över en sommarhimmel



Denna helg har varit varm och klibbig. Eftersom jag legat dålig efter ett utbrott i maginfluensa, var jag riktigt påverkad av det klibbiga vädret.

På fredag morgon mådde jag bra, efter att ha hostat mig igenom flera nätter.

När vi åkte ut i bilen jag och kollegan Lina, blev jag genomsvettig, illamående och yr. Tog mig hem och blev så liggande den dagen nästan på toa, jättekul.

Vi som bestämt att vi skulle åka en sväng med Klints och våra husvagnar.
"Man skall aldrig räkna ut nått" Nej så är det, bara att stanna i hemmet och vänta ut sjukdomen.

Lördag gick åt att vila och försöka äta. Varmt och klibbigt, maken grejar ute med sin tunna, nu var det en duch som skulle upp. På em provduchar han, allt verkar fungera.





Ser väl trevligt ut, mitt i det gröna med hästar och natur omkring sig.

Söndag var jag bättre så det blev nästan som en vanlig dag.
På eftermiddagen var vi nere hos Erlandssons, Sofia fyllde 18 år den 12 augusti så idag var det vi som skulle fira henne.
Jag hade köpt ett par fräcka örhäng till henne, verkade som hon gillade dem.

Vi inspekterade även deras ombyggnation, de har gjort om hela undervåningen, nytt kök nytt storarum i hop med köket osv, jättsnyggt.
Det är alltid trevlig att träffa goda vänner både nya och gamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0