Draft: Jan. 8, 2010



Det var verkligen inte i går som man åkte skidor, det är ordentligt täcke med denna vita vara. Jag, maken och de två vovvarna var ute en sväng runt i Simbos domäner.
Riktigt trevligt, jag åkte bakom maken, han fick spåra, han har ett par ordentligt breda gamla skidor så det gick lättare för honom att komma före mig.
Kallt är det så man blir röd och frusen om nosen.
Vi får väl träna lite nu om det skall bli någon skidåkning i slutet av Januari uppe till fjälls.

Vovvarna har jobbit i snön, de hoppar fram i den ordentligt påverkade, bra för då får de lite motion. Det blir inte så mycket nu, både kyla och arbete det mesta just nu.
Men i dagarna har jag lagt in om 50 % arbete hela sommaren, det blir antagligen den sista sommaren man kan göra så, vi fick en ny chef inom vård/orsorg så det är nog slut detta år, men det har varit bra det som varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0