December 2012

 
Denna "julmånad" har verkligen startat juligt. Massa snö och kyla. Så mycket snö så man kan åka skidor ute på markerna. Det är helt ok.
Jag blir jättetrött av att åka, men det känns att det är bra. Igår körde jag 2.5 km på 20 min och jag tycker det är bra. Inte är mina skidor de bästa och inte har jag rätt valla på dem.
Men kul är det och nyttigt, hade ju försökt att motionera även på vintern, har jag ju bestämt.
Simmat har jag gjort nästan var vecka en halvtimma, så är det ju lite promenader och sånt.
Tyvärr går det ej att gå i skogen nått vidare nu när snön kom, det är något väl jobbigt att pulsa i snö.
 
  
 
I Mitten av denna månad var vi alla i fam Karlsson/Björck på Bohusgården i Uddevalla. Julbord med spa, mycket trevligt.
Nere i badavdelningen var det en pool och bubbelpool + några sittbadkar. Här hade vi mycket trevligt.
Lilla Alma, som nu skall fira sin första jul, gillade att bada med oss i familjen.
Julbordet var verkligen mums, massa goda grejer, synd att man ej orkar äta mera.
 
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
Sista veckan har vart verkligen kall, - 20 var det igår då jag klev upp. Det är bra att det är kallt, hoppas på att det blir jobbigt för dessa fästingar och andra otyg som finns försvinner hur långt som helst.
Nu väntar vi bara på att julen skall komma och att det blir en bra sån.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0