En skön söndag i familjens sköte





Att få vara hemma en söndag tillsammans med djur och familj är mysigt.
Varit ute med Filur och Hulda på fm, jag körde Filur med vagnen och hade en busig Hulda på släp.
Det var hopp och skutt, tror att båda hästarna tyckte det var trevligt att få trava loss ordentligt.
Filur travade som en riktig travhäst så Hulda fick springa ordentligt, annas brukar hon få göra avbrott i skritt emellanåt.

Så dök Emma och Matte så bra upp då jag började med middagen, helstekt ryggbiff, grönsaker, potatis och sås, ++ är att jag hade kantareller i frysen, som tur är åter bara jag och Emma detta, mumsigt!!!

Nu i kväll skall vi åka in till stan för att se Anns dotter Nathalie åka på Lidan med tända facklor, det tilllsammans med luciaföljet, vi tar hundarna med oss och träffar  Ann för att slå följe med henne fram till torget.
Säkert vackert.

Kommentarer
Postat av: Tösasnodden

Så gött de har det!!

2009-12-08 @ 22:15:40
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0