Att vara datorlös...

Att under flera veckor under den senaste tiden vara utan dator, + att ha förlorat, antagligen, alla kort i den dator, ingen back up, det känns tungt. Nu idag gick mannen och köpte en bärbar, och nu är jag äntligen igång igen. Får ta nya kort och få in på vebben igen. Synd på alla vackra kort på människor och djur + natur, det gråter jag lite för.
Förra helgen var vi på kombinerad fru och man sexa. Jättekul hade vi, Annjelika fick massage, och så åkte vi vidare och badade i Vänersborg fina badhus. Lille Viktor gillade att vara med, varmt i vattnet och mysigt var de.
Senare på kvällen strålade vi samman hos Maria som hade fått in tre stora bord +  en massa stolar i sitt lilla hus. Utanför stod en badtunna och värmde sig, många badade och myste tillsammans med en massa öl och vin.
Pga. förkylning badade varken jag eller mannen, det räckte med badhuset denna dag.

Hela veckan har gått åt att bota förkylning, hosta och snuva, lite ont i halsen och lite feber, det kan räcka för att golva den starke.
Vovvarna tycker vi är urtråkiga, vara hemma och så lite ute...Ingen promenad alls nästan, bara fram och tillbaka till sommarstugan, det var dåligt.
Idag var jag "stora"rundan, gick i mina nya stövlar, gick fint, de är varma och sköna, men vad kondisien har gått ned, var helt slut då vi kom tillbaka. Inte vovvana naturligtvis, de hade ränt hela Häggesled runt innan jag kom fram till skogen. Nåja de var den första ordentliga promenaden på nästan två veckor, nu måste jag bli frisik, orkar inte vara sjuk och ligga i soffan, vill ut och greja med mina hästar igen.
De stackarna åker ut i leran och in igen, korta dagar är det med, mörkt kl 16, uch.
Idag har de varit i sommarhagen,lite torrare där.

Tittat på hemnet, där sitter mitt föräldrahem utsatt, mor och far flyttar till Skara under December, jag tycker det skall bli bra, hoppas de bara trivs där senare.
Fina bilder, ser det verkligen så bra ut??


Kommentarer
Postat av: Tösasnodden

Menar du att de förskönar på hemnet? Eller också är du hemmablind.. Krya på dej, du vet du kan ringa om du vill ha hjälp!

2009-11-28 @ 16:37:03
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0