Över hopp från "agnetaisimbo", som krånglar, lördag och slö dag efter "hundfest"

Jag och Hulda är här ute och tömkör, det är lätt att gå rakt fram men stanna eller så är lite svårareHär kommer fortsättning från min förra blogg som bara krånglar.
Mina hästar som nu befinner sig inne, Yippi var först inne i dag och det är ovanligt, har väl kommit på att det vankat mat varenda gång man kommer in.
Har varit slö idag, grävt lite i landen, klippt av gamla blommor och bärt in krukorna, det är väl det jag orkat under denna lördag.
Mannen har målat taket i badrummet, nu på tidsdag kommer den nya inredningingen, skall bli kul att se vad han beställt.
Matte var här och satte på sina vinterdäck, åt middag tillsammans med sin gamla mor och far, for sedan fort iväg för att spela tennis.
Ikväll var han bjuden till Järpås byggdegård, där skulle Kent Kindberg spela tillsammans med en kollega, de brukar vara bra.
Igår var vi bjudna på "hundkalas", det var Siri, Erlandssons pudel som fyllde år. Kul då man kan göra nått med grannarna även att fira en hund. Hon fick fina precenter, utav oss ett gigantiskt hundben och en hammare som piper, tyckte det passade fint.
"snickarhund"
Annars är det skönt att ha en hemmakväll, väntar egentligen på att bli sjuk, en massa influensa kommer....
Hjälp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0