Så söt besökare i Simbo



Denna morgon fann vi denne underbare lille vän ute vid häcken i trädgården.
Hundarna var mycket intresseade av denne lille  och nosade på den.
Såg att Elsa blödde vid nosen, hon hade väl luktat lite för hårt på den lille igekotten.
Att en sån liten varelse kan vara så söt! Det var så länge sedan jag såg en liten "kotte" här i Simbo.
Hoppas nu att den vill stanna hos oss, den fick en tallrik med kattmat, såg att den åt och då jag hämtade tallriken var allt borta.



Tomas har roat sig med under helgen att sätta in en ny dörr i vårt hus, den är jättefin.
Den gamla var så sliten och dålig, så detta blir så bra.
Nu syns det att det både behövs målas och att trappan är ful och grå. Nytt där med så småningom, har man hus är det aldrig lugn och ro.




Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Tack! Och kul att du vill följa min blogg :)

Nu efter studenten är planen att itta något jobb och smtidigt unna mig att verkligen satsa på hästarna och ridningen det närmaste året. Under hösten ska jag läsa till diplomerad hästskötare och efter jul eventuellt jobba utomlands.

2010-06-10 @ 10:30:31
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0