Så mycket som hänt på några veckor!!!!

Det största som hänt i april är naturligtvis lilla Alma. Född den 18 april, på KSS och efter många timmars kämpande av lilla Emma.
Detta lilla första kort kom på min telefon några timmar
efter vi fick reda på att allt gått bra och allt var bra med Emma och lilla Alma.
Det kändes som luften gick ur mig och det var väldigt lätt att leva då man fick reda på att hon kommit.
En liten tjej!!! Att skämma bort, ge fina ponnyhästar osv. Att få vara med en liten tjej, som farmor kan man få göra sådana gjejer.

Att träffa henne var mysigt, att få känna hennes lukt och att snosa på henne, se min som vara pappa, det känns jättefint.


Så himla söt är detta lilla barn.



Lilla Alma och farmor, känns fint att se och vara med henne.



I samma veva kom Qvisslan till oss, det gick fort att bli hästägare. Gamla tanten bodde i Tidan och nu är hon då i Simbo.
En trevlig äldre dam på 22 år och verkar vara hyfsat skick.
Efter att ha testat henne några gånger har jag nu konstaterat att det blir en trevlig tant att rida på i skogen tillsammans med Bläsa och nån trevlig medryttare.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0